Сегодня:
Форум для общения музыкальных руководителей детских садов

Музыкальный руководитель детского сада

Объявление


Афоризм
МИЗРИК-это не профессия, а диагноз!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Музыкальный руководитель детского сада » Свята в дитячому садочку » Розваги,театри, сценки, інсценівки (сценарії)


Розваги,театри, сценки, інсценівки (сценарії)

Сообщений 1 страница 11 из 11

1

Пригоди колобка
Сценарій лялькового театру 
( молодша група)

ХІД ЗАХОДУ
Заняття проводить вихователь, або муз.керівник використовуючи в якості дійових осіб іграшки-рукавички (колобка, лисичку, зайчика).

Ведучий:
Тепле літо до нас завітало,
Все квітує, цвіте навкруги!
Колоситись пшениця почала,
Наливаються соком плоди!

Скоро вже і калина вбереться
В червонясте чудове вбрання
І до всіх вона мило всміхнеться
Ягідками своїми всіма.

Ведучий: А скільки цікавих пригод чекає на нас влітку! Давайте, ми просто зараз помандруємо з одним дуже відомим казковим героєм.

Діти утворюють коло.

Ведучий одягає на руку рукавичку-ляльку Колобка й розпочинає виставу, ставши у центрі кола.

Ведучий: Покотився Колобок З двору стежкою в лісок.(За ведучою діти йдуть звивистою стежкою.)
І кого в ліску стрічав,
Всім казки розповідав.
Ось під кущиком звірятко —
Довгі вушка, сірі лапки.

Діти за ведучою показують довгі вушка, піднімаючи руки вгору

Їсть травичку навмання
Куцохвосте Зайченя.
І Колобка хотіло з'їсти.

Зайчик:
Він такий смачний, із тіста!

Ведучий: Колобок сказав Зайчаті.
Колобок:
Досить, друже, пустувати.
Казочок я знаю в'язку.
Ось послухай першу казку.

Діти повторюючи за вихователем, виконують вправу.

Ручки вгору піднімаю,
І щомиті підростаю.
Як стаю навшпиньки нишком,
То грибок за мене нижчий.
Вправу цю роблю щоранку
Під дубками на світанку.

Діти повторюють вправу 4—5разів

Ведучий: Покотився Колобок Далі стежкою в лісок.

Діти йдуть по колу

І зустрівся ненароком
На узліссі з сірим Вовком.

Колобок:
- Вовк, не їж мене, будь ласка,
Я продовжу далі казку.

Ведучий:
Ти втомивсь неначе, друже,
Відпочити треба дуже!
Бач, пеньочків як багато!
Нумо, дружно присідати!

Раз і два! Раз і два!
Ось і втоми вже нема!

Діти присідають декілька разів

Ведучий: Покотився Колобок В лісі перебрів струмок.

Діти йдуть, високо піднімаючи ноги

Раптом чує:
хтось тупцює,
То Ведмідь-набрід танцює.

Діти тупотять ніжками

Волохатий, величезний,
Обмйна дуби кремезні.

Діти ходять між пеньками

Ведучий: Мовить Колобочок нишком.

Колобок:
Ти ходи, як ходить мишка.
Пострибай, неначе зайчик,
Легесенько, наче м'ячик.
Вправо-ліворуч повернися,
Кругом себе обернися.
І забудеш, що незграбний,
Завжди будеш дуже гарний!

Діти роблять повороти вправо-ліворуч, кругом себе

Ведучий:
Покотився Колобок
Далі стежкою в лісок.

Діти біжать по колу

І побачив між квітками
Колобочка із голками.

Діти зупиняються

Доторкнувся і злякався,
У травичці заховався.

Діти стають парами, повертаються обличчям одне до одного і плещуть перехресно в долоні та присідають

Він не бачить — йде Лисичка
І несе смачні кислички.
Придивляється довкола
І збирає квіти в коло.

Діти утворюють коло, взявшись за руки, а Лисичка — посередині

Бачить, що поміж квітками
Колобочок з ягідками.
Налетів вітерець легенько,
Колобка збудив швиденько.

Діти виконують дихальні вправи

Колобок (до Лисички):
Ти не їж мене, будь ласка!
Краще позбирай в травиці
Соковиті полуниці.
У печі духмяний горщик,
А в руках повненький кошик.

Не лінуйся нахилитись
І травичці поклонитись.

Діти виконують нахили тулуба

А тепер — усім спасибі!
Всі живіть у дружбі й мирі!
А мене чекають вдома
Лесик, Ясочка і Рома.
Діти спокійно ходять
(МУЗИЧНИЙ СУПРОВІД ЗА ВИБОРОМ МУЗ.КЕРІВНИКА)

+4

2

Статья про косу
коса.rar.html

Свято «Супер-татусь»
свято супер- татусь.rar

0

3

305_Dobruy_den.mp3http://i012.radikal.ru/0803/82/b4322276be6a.gif

+1

4

здесь есть сказки на украинском языке
http://mp3sort.com/t.php?p=370628#370628

0

5

МАНДРІВКА КРАЇНОЮ ІМЕНИННИКІВ
МАНДРІВКА КРАЇНОЮ ІМЕНИННИКІВ

МАНДРІВКА КРАЇНОЮ ІМЕНИННИКІВ

На стінах перед входом до зали висять привітання іменинникам та яскраві малюнки, вирізані сердечка, кумедні звірята із квітами, зображення святкових тортів тощо.

У залі на стінах — плакати (на яких відмічено прапорцями «План подорожі») із зображеннями острова, красивого узбережжя з пальмами, галявини серед дерев і квітів, кафе, печери.

ПЛАН ПОДОРОЖІ

    * Острів «Привітань».
    * Берег «Ввічливості». Галявина «Загадок».
    * Печера «Ігор».
    * Кафе «Сюрпризів»

ДІЙОВІ ОСОБИ

    * Ведучий
    * Карлсон
    * Папуаси
    * Метелик
    * Іменинники
    * Читці

Діти входять до зали «потягом», співаючи пісню «Мы едем, едем...».

Мы едем, едем, едем
В далекие края...
Хорошие соседи,
Отличньїе друзья.

Тра-та-та, тра-та-та,
Мы везем с собой кота,
Чижика, собаку,
Петьку-забияку,

Обезьяну, попугая —
Вот компания какая. (Двічі)

Всі зупиняються перед плакатом з намальованим островом

Вихователь: Діти, ми з вами потрапили на острів, який зветься Чунга-Чанга. Він — незвичайний. Це — острів Привітань. А вітати ми будемо наших іменинників.

Входять хлопчик і дівчинка в костюмах папуасів.

Дівчинка-Папуаска: Ми вітаємо всіх мандрівників, які потра­пили на наш острів Привітань.
Хлопчик-Папуас: Наше шанування... (називає іменинників, які стоять у центрі кола)Але перш ніж усіх привітати, Треба веселий танок станцювати.

Виконується танок «Чунга-Чанга»

Усі діти стають колом, у центрі — «папуасики» та іменинники.Діти повторюють рухи танцю, які показують «папуасики» під мелодію пісні «Чунга-Чанга».

Хлопчик-Папуас: З вами гарно танцювати, Але треба іменинників вітати.
1 -а дитина:
Нас зібралося багато.Оформление воздушными шарами детских праздников
В таборі сьогодні свято —
Будем відзначати.

Дівчинка-Папуаска:
Ми до зали всі зійшлись,
Будуть танці, співи.
Відсвяткуємо як слід
Наші іменини.

2-а дитина:
Іменинників сьогодні
Дуже в нас багато.
Будемо завзято
Їх поздоровляти.

3-я дитина (можеспівати):
Ой чому, ой чому
Весело нам нині?
Новий рік давно минув
Й Великодні днини.

Та недарма сміх у нас
З ранку не вщухає —
З днем народження Катрусю
Весело вітаєм.

Усі діти під оплески дарують Катрусі подарунки, виготовлені власноруч.

Вихователь вішає на пальму сердечко з іменем іменинника. Пальма може бути намальована на ватмані й прикріплена до стіни, або можна поставити у залі натуральну чи пластмасову.

Іменинниця:
За сьогодні підросла я —
І мені Маринка й Маша
Букет квітів принесли.
Іменини в нас були.

4-а дитина (називає число — наприклад, 10січня):
На небі місяць з'явився,
Радість в сім'ї —
Вадик народився.

Діти аплодують та вручають подарунки. Вихователь вішає сердечко з написаним на ньому іменем «Вадик» на пальму.

Іменинник:
Ми сміялись, ми раділи,
Не забудеться повік.
Іменини — добре діло,
Підросли на цілий рік!

Ведучий:
У лютому того року зима лютувала,
Справжнісінькі морози усім дарувала,
Та в родині цій холоду не відчували,
Бо батьки, Оля і Юрій,
Хлопчика Дмитрика купували.

Вручаються подарунки та вішається сердечко з іменем іменинника на пальму.

Ведучий
Ось від Гени-крокодила
Привітання дуже милі:
— Іменинників вітаю,
Свою пісню посилаю.

Усі співають пісню крокодила Гени «Пусть бегут неуклюже»

Ведучий. А острів, і справді, незвичайний. Давайте помандруємо ним далі. Нумо, папуасики, сідайте до нашого святкового потяга та показуйте дорогу.

Діти знов стають «потягом», «їдуть» та співають пісеньку. Зробивши коло, Ведучий зупиняє потяг біля малюнка моря та берега і читає назву — берег Ввічливості. Ведучий дістає з-під жовтої тканини скриню, на якій висить замок.

Ведучий. Ось погляньте, дітки, якась скриня і лист. (Читає.) Оформление воздушными шарами детских праздников
Шлю я вам гостинців
Дивовижну скриньку.
Та висить на ній замок.
Одімкнути його зможе.
Той, хто знає слово,
Тільки вимовить — готово!
Коли дітки дорогі
В пам'яті пориються,
Слова добрі пригадають,—
Скринька враз відкриється.

Ну що, діти, спробуємо відчинити скриньку? А ось і завдання.

1. Доповніть прислів'я

    * Перший крок до добра — це не робити... (зла).
    * Зазеленіє старий пень, коли почує:... («Добрий день»).
    * Розтане навіть льоду глиба від слова теплого... («спасибі»).
    * Розтопить серце всякого сердечне слово... («дякую»).

2. Пригадайте приказки та прислів'я про дружні стосунки та ввічливі слова.

Діти називають

Ведучий. Хто ж нам прислав цю скриньку? Ой, дивіться,— вона відчиняється.

Ведучий відчиняє скриньку. У ній лежать разки намиста з цукерок або апельсинів, яблук тощо і вирізане з паперу зображення золотої рибки.

Ведучий. Ось хто прислав нам цю скриньку — Золота рибка! А тут ще й записка. (Читає.)

День народження у тебе?
Не сумуй, а веселись.
День народження у тебе?
Друзям щиро посміхнись.

Діти виконують пісню «Ульїбка».

Ведучий
Берег цей до нас привітний,
Та поїдьмо далі, діти.

Діти знов стають «потягом», рухаються по колу, співаючи пісню «Мы едем, едем...». Вихователь зупиняє їх біля плаката із зображенням галявини.

Ведучий. Наступна зупинка — галявина Загадок. Під музику до центру зали «влітає» Метелик.

Метелик:
Іменинників вітаю,
Щиро всіх поздоровляю.
Разом, діточки, пограйте
І загадки відгадайте.

Передає листа із загадками ведучій, а сам «відлітає»

Ведучий (читає загадки)

Мию шию без жалю, Мию там, де брудно,
А купатись не люблю, Бо від того худну. (Мило)

Тік-так, тік-так, а з місця ніяк. (Годинник)

Б'ють мене старі й мал
і І в повітрі, й на землі.
Та від цього не вмираю,
Тільки весело стрибаю. (М'яч)

Лиш торкнись до колючок —
Він згортається в клубок.
Не вгадаєте ніяк?
Підказати вам? (їжак)

Летить птиця-лебедиця,А в ній люди сидять. (Літак)

Я маленький, я вухатий,
Сірий, білий, волохатий.
Я стрибаю, я тікаю,
Дуже куций хвостик маю. (Заєць)

Крізь пустелю навпростець
Йдуть-бредуть неквапом
Схожі, ніби близнюки,
Дві гори на лапах. (Верблюд)

І вдень, і вночі у кожусі на печі. (Кіт)

Серед двору стоїть копа —
Спереду вила, а ззаду мітла. (Корова)

Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст,
Як намисто оченята...
Хто це? Спробуй відгадати. (Білка)

Ведучий. А тепер спробуйте відгадати, про які казки та казкових героїв йдеться:

«Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку...» («Ріпка»)
«Уліз і ведмідь — семеро стало». («Рукавичка»)
«Я не пила, я не їла: тільки бігла через лісочок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку...» («Коза-дереза»)
«А лисичка його — гам! Та й проковтнула». («Колобок»)
«А мишка бігла, хвостиком зачепила і розбила яєчко». («Курочка Ряба»)

Маленьке, сіреньке,
Біди наробило,
Щось біле кругленьке
Хвостиком розбило.

Сумує бабуся і плаче,
Дідусь витирає сльозу,
А курочка кудкудаче:
«Я вам золоте принесу!» («Курочка Ряба»)

Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів? («Червона Шапочка»)

До школи прямує хлопчак дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так? («Пригоди Буратіно»)

На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.

Став тут дід усіх гукати Детский день рождения
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати? («Ріпка»)

Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Вовк — не наша мати. («Вовк і семеро козенят»)

Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дістався —
Скажем дружно: «Здрастуй,...» (Карлсон).

Так набридло на віконці
Все на сонечку сидіть.
Я візьму і покочуся,
Щоб побачити весь світ. («Колобок»)

Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички. («Попелюшка»)

Він веселий й незлобливий,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П'ятачок.

До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик, Всім відомо... («Війні Пух»).

Вигнав дід козу із хати —
Та й пішла вона блукати:
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)

Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась
До ведмедя не призналась? («Маша і ведмідь»)

Ведучий:
Що ж, пограли ми, малятка,
Відгадали всі загадки,
А тепер нам час у путь,
Щоб усюди зазирнуть.

Діти знову стають «потягом», «їдуть» та співають пісеньку. Ведучий зупиняє їх біля намальованої печери

Ведучий (читає). Печера Ігор

Зараз будемо ми гратись,
Веселитись, розважатись,
Щоб сподобались кожній дитині
Наші гарні іменини.

А ось за камінчиком якийсь мішок (зазирає за кубик).Ой, а у мішку стільки всього: і м'ячики, і стрибунка, і кеглі, і ще багаточого для ігор.

Діти разом із ведучою проводять різноманітні ігри.

Гра «Зав'яжи бант імениннику!»

Біля кожного іменинника шикуються по 3-5 дітей. В руках у дітей по одній стрічці. За командою діти починають разом зав'язувати на іменинникові стрічки бантиком. Перша дитина — на шиї, друга — на лівій руці, третя — на правій (можна ще й на ногах). Яка команда скоріше зав'яже банти іменинникові, та й перемогла.

Гра «Частуємо гостей» (для іменинників)

Іменинників розподіляють на дві команди (якщо іменинників 2-4, можна кожного з них поставити окремо). Навпроти кожної команди ставлять стілець з цукерками. Кожному дають столову ложку. Треба добігти до стільця, покласти цукерку на ложку та, повернувшись із нею на місце, покласти цукерку до кошика, а ложку передати іншій дитині (якщо грає кожний іменинник окремо, він бігає сам, поки не перенесе всі цукерки). Виграє та команда (чи іменинник), яка скоріше перенесе всі цукерки.

Гра «Польоти на кульці»

Діти діляться на 2-4 команди. Перша дитина отримує надувну кульку. Треба, затиснувши кульку між ногами, дострибати до стільця і назад та передати кульку наступній дитині. Перемагає та команда, яка першою закінчить гру.

Гра «Зберемо квітки для іменинників!»

Кожен іменинник має свою команду. Навпроти кожної команди на відстані 5-6 кроків лежать квіти (живі або штучні) за кількістю учасників. Учасники команд по черзі приносять квіти і віддають їх своєму іменинни­кові. Яка команда скоріше перенесла всі квіти, та й перемогла.

Ведучий. Ми чудово пограли у печері, тепер нам потрібно вирушати у мандрівку далі, а щоб нам веселіше було мандрувати, давайте заспіваємо «Песню друзей» із мультфільму «Бременские музиканти» («Ничего на свете лучше нету...»), бо ми з вами справжні друзі. Так, діти?

Звучить «Песня друзей» з мультфільму «Бременские музыканты»

Ведучий. Поки ми співали, дивіться, куди ми потрапили. (Читає.) «Кафе Сюрпризів»

«Влітає» Карлсон і співає «Пісню Карлсона»

Карлсон: Привіт вам, друзі! Заходьте до найкращого в світі кафе! Я вас добре почастую, бо я найкращий у світі лаоунчик. А ось і моє меню. Зараз я вас з ним ознайомлю. (Читає.)

    * Склянка солодкої води — вірш.
    * Цукерка на паличці — пісня.
    * Печиво — загадка.
    * Шоколад — танець.
    * Чіпси — вітання іменинникам.

Діти грають

Карлсон: З вами так весело грати, діти. А про мене ви пісню знаєте?
Діти (разом). Так.
Карлсон: Тож заспівайте скоріш! Звучить пісня «Смешной человечек».

Діти співають, Карлсон танцює Детские праздники

Карлсон: Ой, повеселили ви мене, діточки, а для ваших іменинників у мене є солодкі подарунки. (Дарує іменинникам великі цукерки.)

А тепер мені час летіти, справи! (Карлсон «відлітає».)

Ведучий (іменинникам)
Вам матусі життя дарували
В ці прекрасні та чарівні дні.
В колискових долю заклинали
Дати розум, щастя й довгий вік.
Ще благали Господа Святого:
«Від страждань і лиха захисти!»
Прагнули вони в своїй дитині
Все людське й хороше зберегти.
Тож ростіть щасливі та здорові,
Радуйте і рідних, і близьких!
Ви — надія їхня, ви єдині,
Неповторні діточки для них.

Дитина: Тож давайте для наших матусь заспіваємо пісеньку.

ПІСНЯ ПРО МАТУСЬ

Сонечко засяяло
Золотими барвами,
Коли про матусеньку
Пісню заспівали ми.

Приспів:

Пісеньку про неньку: ля-ля-ля!
Пісеньку простеньку: ля-ля-ля!

Весело горобчики
В небі закружляли всі,
Коли про матусеньку
Пісню заспівали ми.

Приспів

А весна струмочками
Потекла розталими,
Коли про матусеньку
Пісню заспівали ми.

Приспів

Дитина: Ми співали й танцювали, Привітання зачитали.
1-й іменинник:
А тепер — усі до чаю.
Стіл святковий накриваєм.
2-й іменинник:
Ось і кухар на поріг.
На столі — смачний пиріг.
Він, як сонечко, на блюді,
Всім його ділити будем.

Всі йдуть до святкового столу

+1

6

Казочка про дівчинку, яка нічого не хотіла робити
Петрушка. Доброго дня вам, любі малята! Сьогодні ми завітаємо до казочки в гості. А казочка буде про одну дуже ліниву дівчинку.і  Вона нічого не хотіла робити: ні працювати, ні гратися. Вона, навіть страшно сказати, не любила умиватися.
А ви, малята, любите вмиватися? А ще ця дівчинка не хотіла одягатися, зачісуватися.
Завжди казала своїй мамі: «Мені не хочеться», й усім іншим так казала.
Тому її назвали дівчинка Нехотілочка.
Зручно всі сідайте, одне одному не заважайте.
Слухайте гарненько
І дивіться уваж ненько.
Звучить музика із-за ширми виходить Петрушка
Петрушка. Гей, дівчинко, доброго ранку! Час прокидатися! До тебе в гості прийшли діти. Вставай!
ДІВЧИНКА. Не хочу!
Петрушка. Яка ж ти ледача, невихована. Гості ж прийшли. Коли приходять гості, обов’язково треба привітатися. (до дітей). – дітки, давайте ми привітаємось до цієї дівчинки.
Дівчинка. Не хочу! Ну, гаразд. Доброго ранку. Але вставати я все одно не буду. Бо мені не хо-четь-ся! Зрозуміло?
Петрушка. Бачите, яка ледача. А вмитися треба?
Дівчинка. Не хочу, я вчора вмивалася, ні, я позавчора вмивалася. Не хочу сьогодні.
Петрушка. Умиватися треба щодня, аби личко було чистеньке і біленьке. А в тебе яке личко? Покажись. Ой!!!!! Та ти ж замазура. Діти, їй треба вмиватися? А чим? Так, водою, та ще й  з милом. І витиратися рушником.
Дівчинка. Не хочу! Я не люблю води, бо вона мокра і холодна. Я не люблю мила, бо воно щипає очі. Я не люблю рушника, бо він колючий. Відчепіться від мене!
Петрушка. То йди хоч розчешися. Подивись, яка ти кудлата, усе волосся у ковтунах. Ось гребінець.
Дівчинка. Не хочу. Гребінець буде мене дряпати. Та й рухатись ліньки.
Петрушка. Тоді залишайся сама. У нас тут дітки чемні, чисті, зачесані, охайні. З бруднулями і лінюхами ніхто дружити не хоче. Правда, малята?(діти відповідають)
Дівчинка. А я тоді буду далі спати, і гратися мені з вами теж не хочеться.
(Іде, співаючи пісеньку)
Ой, вставати я не хочу,
І вмиватися не хочу,
Навіть рота, свого рота
Відкривати я не хочу.

Люблю спати і  лежати,
І ногами чеберяти.
В ліжку їсти, в ліжку гратись
І під ковдрою ховатись.(засинає)
Виходить Домовик
Домовик. Я маленький Домовик,
Домовик-чарівник.
В цьому домі я живу,
Його спокій стережу.
(до дітей). Ой, біда, малята! І треба ж було такому статися, щоб таке ледащо зі мною в одному домі жило? Не вмивається, не розчісується. Біда. Набридло мені на таке дивитися. Зараз наша Нехотілка засне, і я її вмить зачарую. О, спить уже!
Еники, беники, їли вареники,
Еники, беники, раз,
Еники, беники, два,
Еники, беники, три,
Нехотілко в лісі живи.
(звучить музика, дівчинка прокидається в лісі)
Дівчинка. Холодно як! Ой, де це я опинилася? Де моя ковдра, де моє ліжко, де я? мамо!!!!!
Коза. Хто тут репетує, ліс тривожить? Що це за чудо, таке брудне і волохате, страшне і кудлате, так кричить?
Дівчинка. Я не чудо, я дівчинка.
Коза. Ні, ти не дівчинка. Ти чудо, ти гніздо для нашої ворони.
Дівчинка. Я не хочу бути гніздом.
Коза. А що ти хочеш?
Дівчинка. Я нічого не хочу. Хочу у ліжку своєму лежати, хочу в теплі спати!!!!!
Коза. Не кричи, ти – справжнісіньке гніздо, а гнізда не розмовляють, тихо!!!
Дівчинка. Ні, я дитина.
Коза. А от і ні. Я дуже давно живу, я дуже мудра і знаю, які бувають діти. Вони чистенькі, охайні, зачесані, не лежать у ліжку, а граються  в різні цікаві ігри, бігають, стрибають. Ось подивись.
Гра
Дівчинка. Ой-ой-ой! (втікає) і хто це зі мною так пожартував? І що я маю робити, де моє ліжечко, де моя ковдрочка, де моя мама…???
(Під музику виходить співаючи Жабка)
Жабка.
Жабка я маленька,
Чиста, зелененька.
Жовтенький животик
І у плямах ротик.
Я прокинулась зі сну
І вмиватися іду.
КВа-ква. КВа-ква.
І вмиватися іду.
Ой, хто то? Що то? Страшне таке і плаче?
Дівчинка. Я не хто і не що, я дівчинка.
Жабка. Ні , ти не дівчинка. Дівчаток я бачила. Вони такі чистенькі, чепурненькі, з бантиками у косичках, наче квіточки. А ти, як страшний реп’ях. Вся кудлата, брудна. Ні, ти не дівчинка, ти – Баба-яга.
Дівчинка. Я дівчинка, я дівчинка, я не Баба-яга.
Жабка. Та ні, глянь у водичку в озері, яка ж ти дівчинка? Страхопуд, та й годі.
Дівчинка (дивиться і жахається). Ой, це не я. це не я, це якась Баба-яга!
Жабка. А я тобі казала. Швидко біжи додому – вмивайся, розчісуйся, не лінись, так не гарно. Чуєш? І то швидко, бо зробить з тебе ворона гніздо.
Дівчинка. Я…. не знаю, де мій дім.
Жабка. І я не знаю. та ось там недалечко, Лисичка-сестричка живе. Може вона тобі допоможе.
Дівчинка. Дякую! Бувай!
(виходить Лисичка, співає пісеньку)
Лисичка.
Я красунечка – Лисичка,
В мене дуже гарна звичка:
Люблю дуже умиватись
І чистенько одягатись.
І рум’яне в мене личко,
Правда, гарна я Лисичка?
Дівчинка. Доброго дня, Лисичко. Скажи мені, як до мого дому дійти.
Лисичка. Добрий день і тобі. Щось я тебе не впізнаю. Що ти за звір такий? (оглядає)
Дівчинка. Ніякий я не звір, я дівчинка.
Лисичка. Можливо, можливо, і дівчинка. Тільки чомусь дуже брудна, неохайна, невмивана, нечесана. Чи так можна?
Дівчинка. А як? Не хочу я вмиватись, не хочу я чесатись, і гратись я не буду…..
Лисичка. А!!! чула, чула я від Домовика-чарівника про дівчинку, яка живе у його домі. То, певно це ти – Нехотілочка?
Дівчинка (засоромлено). Так, це я.
Лисичка. Невже ти не розумієш, що треба умиватись, чистенько одягатись? Не можна лінитись. Біля тебе, такої брудної, неприємно знаходитись. Обіцяй мені, що станеш гарною дівчинкою, чистою, охайною – тоді вкажу тобі шлях додому.
Дівчинка. Добре, обіцяю!
Лисичка. Підеш ось по цій доріжці і натрапиш на гарненький будинок. Там живуть маленький Ведмедик і його друг Собачка – вони вкажуть тобі шлях додому. Бувай, обіцянку свою не забувай!!!!!
(під музику дівчинка біжить і зникає за ширмою, виходять Ведмедик і Собачка – співають)
Ведмедик і Собачка.
Дружно ми живемо,
В чистоті і злагоді,
Я помию гарно дім,
Буде чисто-чисто в нім.
А я швидко все протру,
Наведу блиск-чистоту.
Дівчинка. І справді – гарненький будиночок, а чисто як, все блищить – світиться. Мені так соромно. А мені ж ніколи не було соромно! Вони такі маленькі, а самі миють, прибирають, за собою доглядають. – Доброго дня вам, звірята. А чи не скажете мені, як додому добратися.
Ведмедик. А ти хто?
Дівчинка. Я дівчинка.
Собачка. Ти – дівчинка? А чому така?
Дівчинка. Я…..Я….Нехотілочка. і мені тепер дуже соромно. Я хочу стати справжньою дівчинкою, чистою, охайною. Я вже все зрозуміла, і справлюся. Вкажіть мені, будь ласка, дорогу додому.
Ведмедик. Ти на вірному шляху, стежинкою біжи і будеш швидко вдома ти. Щасти тобі!
Дівчинка. Дякую!
(Звучить музика, дівчинка вертається додому)
Дівчинка. Ось і дім. Де моє мило?
Домовик. Ось мило.
Дівчинка. А де мій гребінець?
Домовинок. Ось твій гребінець.
Дівчинка. Дякую (іде за ширму)
Виходить Петрушка
Петрушка. Щось з нашою дівчинкою сталося. Як ви гадаєте, малята, що?
Виходить дівчинка чиста, охайна
Петрушка. Гляньте, діти, якою гарною дівчинкою стала наша Нехотілочка. – а ліжечко будеш прибирати?
Дівчинка. Не хо…….Буду, буду.
Петрушка. А мені допомагати будеш?
Дівчинка. Буду, бо я свою маму дуже люблю.
Петрушка. А гратися будеш у різні ігри?
Дівчинка. Не хо……Ой ні, хочу, хочу. Дуже хочу, тільки мені самій нудно і гратися нема з ким.(засмучено) Ви ж казали, що з такими, як я, ніхто дружити не захоче.
Петрушка.(до дітей) діти, давайте пограємось з нашою дівчинкою, і розвеселимо її.
Гра.
Петрушка. Бачиш, люба, скільки у тебе одразу друзів з явилось? Коли ти така гарна, чемна, добра, то всі з тобою будуть дружити.
Дівчинка. Тепер я буду завжди вмиватися, чепуритися, прибирати, допомагати, адже так важливо мати таких хороших і привітних друзів, як ви (до дітей). Дякую вам за все. Бувайте!!!!!!!!!

+1

7

ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ГРА збірник мовних музично-ритмічних занять для дітей 3-4 років. http://files.mail.ru/2XBBBM

0

8

Немає України без калини Збірка пісень М.Ведмедері http://files.mail.ru/DQ7KP4

0

9

Девочки, это Рождество делала со своими детками в 2010 году ,материал брала в инете и у нас.Но  в папке весь муз. материал к празднику.Укр.язык.
Музыка к Рождеству.rar

0

10

А это мой сценарий Рождества 2012 год.(укр.яз.)
3 праздники 2012 р.rar

0

11

Великдень.     

Свернутый текст

Ср. гр.

1.  Спасибі тобі , Боже,
     Що з зимою попрощались,
     Що весни діждались.
     Поможи нам , Боже,
     В добрий час почати
     Весну закликати!

2. Прийди , прийди весно,
    Принеси нам жито,
    Принеси нам цвіту,
    Ще й рясних квіточок,
    Щоб сплести віночок!

3. Іде весно , іде на золотім коні,
    В золотім жупані,
    Виїздить сохою,
    Сиру землю оре,
    Сіє , боронує!

4. Везе , везе весна,
    Везе красна
    Ясні дні, чисті дощі,
    Зелені трави, красні квіточки
    Нам на віночки.
Пісня - танець «Вісники весни»(ср. гр.)

Ст. гр.:
1. В Україні дзвони дзвонять-
    Це ж у нас Великий день.
   Народ будиться з просонья
   У вінку гучних пісень.

2.Дзвони. хай воскреснуть дзвони
   Й несуть радість на весь світ.,
   Радість й дяку Україні,
   Що чекалі стільки літ!

3. Хай дзвенять вони й палають,
    Богу хлаву хай несуть,
    У вселенну ць безкраю,
   Що Христос воскрес нам тут!

4. Ось тому співаймо , браття!
    Це ж у нас Великий день.
    Віри запалим багаття
    З наших радісних пісень!

Пісня «Церковні дзвони»(ср. и ст. гр)
Ср. гр:
Вед:  Знову сонце принесло весняне тепло,
         Під його промінням все вже ожило.
         Із трави і квітів  тчкться килими,
         Сонечко  в садочку бавиться з дітьми.
Виходять 2 дітей:

1. Така краса тут загадкова!

2. Це, друже мій не випадково,
    До нас прийшла весняна казка,

Оба:
   Послухайте їі , будь ласка!

У святково прибраній світлиці мама, тато і Олеся.
Мама:
      Доброго ранку , донечко,
      Наше любе сонечко!
Леся:
     Доброго ранку, матінко!
     Доброго ранку , тато!
     Незабаром вже Велик день-
     Воскресіння свято?
Тато:
     Скоро , скоро, залишилось
     Кілька днів чекати.
Мама:
     Писанки час малювати,
     Паски випікати.
     Я даю тобі завдання,
     Доню – помічнице:
     Візми яйця в курнику,
     Борошно в крамниці.
Тато:
     У корови попроси
     Молочка смачного,
    У колоді набери
    Меду запашного.
Мама:
     Будем паску випекати,
     Писаночки малювати.
Вед:
     Йде Олеся , поспішає,
     Нине справ багато має.
     Бо ж готуються до свята,
     Щоб Великий день стрічати!

Виходять Олеся і Корова:
Олеся:
Добрий день до вас ,Корово.
Скоро буде свято
Тато й мамо наказали
Молока прохати.

Корова:
     Дам Олесі молока,
     Як його не дати?
     Малювати писанки
     Будешь ти до свята
.
Олеся:
  Так , звичайно , размолюю,
   Писанку чудову.

Корова:
   Намалюй тоді , будь ласка,
   На яйці корову.

Олеся:
    Добре пані ,намалюю,
    Ви ж така вродлива,
    Без худоби нам селянам
    Просто не можливо.

Бере ведеречко, дякує, всі йдуть за лаштунки.

Вед:
   Йде Олеся поспішає,
   Нині справ багато має,
   Бо ж готується до свята,
   Щоб Велик день зустрічати.

Виходять курка і курчата(мл. гр.)
Пісня «Курчата»(гр №1)
   
Олеся :
    Добрий день , шановне панство,
    Незабаром свято!
    Тато мамо наказали
    В вас яєць прохати.
Курка:
    Дам Олесі я яєць , як же їх не дати?
    Малювати писанки будешь ти до свята?
Олеся :
   Ну а як же ! Писанки все село малює

Курка:
    Намалюй тоді Олеся тіх курчат манюніх.
Олеся:
    Так, гаразд ,я намалюю,
    Пухнастих і миліх,
   Бо без птиці на подвір`і
   Просто неможливо.

Олеся бере корзинку з яйцями, курчата  під муз . садяться.

Вед:
    Йде , Олеся поспішає,
    Нине справ багато має.
   Бо ж готується до свята,
   Щоб велик день зустрічати.
   А у лузі , де колоди .
   Водять бджілки хороводи.

Хоровод «Весняні краплинки.» (мл.гр. № 5)

Бджола:
       Добрий день , тобі Олеся,
       Йдешь далеко з хати?
Олеся:
      Мамо й тато наказали
      У вас меду взяти.
Бджола:
      Меду ми тобі дамо,
     Як його не дати?
     Малювати писанки
    Будеш ти до свята?
Олеся:
     Так , малює писанки кожна господиня.
Бджола:
     Як що так , веселих бджіл
     Намалюй , Олеся.
Олеся:
     Добре , пані намалюю
     Бджілочок і квіти.
     Бо малюють залюбки
     Писанки всі діти.

Олеся йде до Крамара.
Крамар:
     Добрий день , Олеся!
     Хочешь щось купити?
Олеся:
    Дайте борошна , будь ласка,
    Тесто замісити.
Крамар:
        Дам я борошна тобі,
        Як його не дати,
        Малювати писанки
        Будеш ти до свята?
Олеся:
        Буду пане , це  ж одна із давніх традицій.
Крамар:
        Намалюй тоді , Олеся,
        Колосок пшениці.
Олеся:
      Ой , чудово ропишу я
      Писанку  святкову,
      Намалюю бджіл, курчаток,
      Колосок , корову.

       Підходить  до дому.
Олеся:
      Ось , матусю , я принесла,
      Все , що ви просили.
      Поспішала  я до дому
      Скільки мала сили.

Мама:
      От спасибі  , тобі доню,
      Все зробила вчасно.
Тато:
      Буде в нас і добра паска,
      Й писанки прекрасні
Олеся:
      Гей- но  хлопці та дівчата,
      Йдіть-но нам допомагати.(ст. гр. 2-3 реб йдуть до столу, малювать)

Пісня «Писанка»
     Вед:   Ну , а други всі малята
                Будемо іграти.

1. «Перенеси крашенки» (4 корзинки , 4 ложки, 4 стула, 10 крашенок)

2. «Найди крашенку»  (4 стула в ряд, на каждом по яйцу, 4 шарфика. Завязать глаза, раскрутить ребенка и найти яйцо)

Вед: А поки дітки малюють, я розповім  вам дві головні запвіді Божі : Якісь підішов до Ісуса один законник і запитав у нього: «Учителю, яка заповідь є найбільшею у Законі?»
Ісус йому промовив:
                         Люби Господа Бога твоєго всім серцем твоїм,
                         І всею душою твоєю, і всім розумом твоім.- це перша Заповідь,

                                   Друга подібна до неї:
                        Люби ближнего своєго , як самого себе.
           Пісня  «Молитва».
Мама:  Ось і пасочка поспіла,
             Добра , пишна всім на диво.(Раздает всем воспитателям по разносу с угощением)
     
Тато:    Хай вам буде щастя й доля,
             Урожай дородний в полі.
             Щоб у вашій світлій хаті
            Ви завжди були багати.
                   Реб ср. гр.:

Ми малі , та всі ми друзі,
Ми одна родина.
А найбільша наша мати-
Наша Україна .

Пісня «Добрий день , Матусю – Україно!»

                       Кінець.

Атрибуты:

Світлиця (стол, окно , над ним рушники, на разносе пасочки, крашанки)
Маски: подснежники, корова, курочка , цыплята, пчелки
Магазин: 1 парта  , оформить.

                                Герои:

Вед : Надежда Петровна
Мама: Ирина Андреевна(укр. Кост.)
Папа: Лидия Ивановна(укр. Кост.)
Олеся : Вероника?(укр. костюм)
Корова: Алина (взять картинку у Музыки)
Крамар: Владик Ц.(кепка с цветком и русская рубаха)[/spoiler]

0


Вы здесь » Музыкальный руководитель детского сада » Свята в дитячому садочку » Розваги,театри, сценки, інсценівки (сценарії)