Думаю, эта тема не лишняя... Сценарий выставлялся на русском языке, перевели, опробовали... Большое спасибо автору! Рекомендую!!!
Свято на день знань 2012.
«Як здорово, що всі ми тут сьогодні зібралися» Свято, присвячене Дню Знань.(1)
Під «Циркова марш» входить Клоун Пухлик (можна з мильними бульбашками).(2)
Пухлик: Привіт, друзі! Маленькі і дорослі, веселі і серйозні,
Тихі й гучні, гарні й розумні.
(Діти вітаються)
Пухлик: Сьогодні у нас велике свято дітвори День Знань! Всі йдуть вчитися: хто в школу, а хто в дитячий сад. От і ми зібралися всі враз на веселе дитяче свято. І сьогодні в цей святковий день тупайте ногами (тупають) плескайте руками (плескають) шморгайте носами (шмигають) хлопайте вухами, (машуть руками возле вух) роти порозівляли
І всі на мене дивимось, дивимось, Ви не втомилися?
А тепер скажіть: як ви влітку відпочивали За один одним нудьгували?(Відповіді дітей)
А сміятися не розучилися?
(Відповіді дітей)
Зараз я перевірю, хто у нас голосніше сміється, хлопці чи дівчата!
Гра «Хто голосніше може сміятися».
Пухлик: А тепер, дітки, відгадайте мою загадку:
Вона на обличчі людей розквітає, про неї Єнот друзям пісню співає,
Даруєм її ми у будні і в свято, її не буває ніколи багато,
Щира і мила, і дуже приємна, добре, коли вона буде взаємна. (Посмішка)
Давайте всі разом заспіваємо пісню про посмішку.
Пісня «Усмішка» (3)
Пухлик: Але я бачу, після літа у нас з'явилося багато нових діток. Треба з ними неодмінно познайомитись!
Музична гра «Давайте познайомимось.(4)
Підбирається музика з чітко вираженою двочастинного формою. Діти утворюють два кола: один зовнішній, другий внутрішній. На першу частину музики зовнішнє коло рухається вправо, внутрішній - уліво; на другу частину музики діти внутрішнього і зовнішнього кіл повертаються один до одного обличчям. Діти, які перебувають навпроти один одного, вітаються за руку, вимовляють своє ім'я. На першу частину музики знову рухаються далі протихід. Гра повторюється кілька разів, тільки вітаються діти вже (мізинчиком, локоточкам, носочкомі т.д.)
Звучить тривожна музика, на мітлі влітає Баба-Яга.(5)
Баба-Яга: Неподобство! Що за свято, та ще без мене! Недобре! Думали, невзнаю? У мене ніс - во! Не ніс, а насос! (Чхає) Що, не боїтеся мене? (Відповіді дітей) Правильно, хто веселитися, той не боїться! Та й настрій у мене сьогодніпречудовий, навіть співати хочеться! (Співає, звертаючись до Пухлик) Двісті років з плечів геть, в вирій танцю з головой,
Молодий чоловік, потанцюйте же зі мною!
Пухлик: Ну, добре, добре, ми потанцюємо з тобою, Баба-Яга, ти тільки покажи нам як танцювати, а ми за тобою будемо повторювати.
Танець «З БАБОЙ ЯГОЮ»(6)
Баба-Яга: Всі прекрасно, чудово, здорово!
Пухлик: А я дивлюся, не все так вже і чудово.
Баба-Яга: Ну що вам знову не подобається?
Пухлик: А де вихователі у дітей? Куди ж вони поділися?
Баба-Яга: (зло сміється) Мої це витівки! Нема вже у вас в садку дорослих! Дивіться в кого я їх перетворила!
Під музику входять вихователі, вбрані по-дитячому: бантики, соски,
слюнявчики, шорти, короткі спіднички)(7)
Пухлик: Ось так дива! Що ж ми тепер будемо робити з цими малюками?
Зараз же поверни нам наших вихователів!
Баба-Яга: А навіщо вони вам потрібні? Вони ж тільки радіти по справжньому заважають, все виховують бідних діточок, та виховують! З'їж кашки, сіайь прямо! (Передражнює) Тьху!
Пухлик: А я придумав! Молодець ти, Ягуля! Тепер наше свято буде ще цікавіше. Ми влаштуємо забавні змагання між нашими справжніми дітьми і цими зачарованим діточками.Діти, ви згодні? (Відповіді дітей) А ви? (Відповіді вихователів)
У такому випадку одна команда у нас вже є, залишилося дати їй назву. (Вихователі називають свою команду «Кукляшки») А команд дітей у нас буде кілька, бо он їх скільки, діток-то. В одній грі пограють одні діти, в іншому змаганні приймуть участь інші. Домовилися? (Відповіді дітей) А ваша команда,діти.Як буде називатися?Мультики любите дивитися? Ось хай ваша команда буде називатися («Мультяшки»)
Баба-Яга: Команди, шикуйсь! Перша гра називається «Крізь обруч». Всі починаємо робити по свистку. Подивимося, які ви швидкі і спритні.
Гра «Крізь обруч».(8)
Дві команди по 7-8 чоловік вишиковуються в колону один за одним на одному кінці залу. На іншому кінці залу, навпроти кожної з команд лежить обруч. За сигналом перші гравці з команд біжать кожен до своїхобручів, протягують його через себе, кладуть на місце, повертаються до своєї команди, передають естафету другому в команді і т.д.
Баба-Яга: (виносить м'ячик, підкидає його кілька разів) Ех! Де ж ви, рочки мої молоді! У м'яч грати-то любите? (Відповіді дітей) Тоді з м'ячем наша наступна гра.
Гра «Хто більше збере м'ячів в корзину»(9)
По залу розкидані у великій кількості маленькі і великі м'ячі. По сигналу команди починають їх збирати (вихователі маленькі м'ячі, діти - великі), кожна команда складає свої м'ячі в свою корзину. На це завдання дається певна кількість часу, по закінченні якого підраховується кількість зібраних м'ячів обох команд. Перемагає та команда, у яких м'ячів зібрано більше.
Пухлик: А зараз нова команда «мультяшок» і команда «Кукляшек» встають в одне коло для гри «Хто найспритніший!»
Гра «Хто найспритніший»(10)
По колу ставляться стільці, їх завжди на один менше, ніж учасників гри, які теж вишиковуються по колу один за одним. Звучить музика. Учасники гри, пританцьовуючи, рухаються по колу. На закінчення музики кожен повинен сісти на стілець. Той, кому не дістався, вибуває з гри. Гра продовжується до тих пір, поки не залишиться один стілець. Перемагає команда, учасник, якій її врешті-решт схопить.
Пухлик: Настав час відпочити. А найкращий відпочинок, по-моєму, танці. Я їх просто обожнюю! Танців на світі багато, а ми згадаємо найвідоміші. А заодно і посоревнуемся, хто ж у нас найкращі танцюристи, «Мультяшки» або «Кукляшкі».
Конкурс «З танцями навколо світу».(11, 12, 13, 14)
Для кожної з команд звучать музичні уривки знайомих танців. Учасники команд виконують характерні рухи цих танців. Команди танцюють по черзі. Для «Кукляшек» звучать: «Лезгинка», «Ломбада», для «мультяшок»: «Танець каченят», «Бу-ра-ти-но». Всі разом танцюють «Друзья». (15)
Пухлик: У спритності, швидкості, кмітливості немає рівних ні «Кукляшкам», ні «Мультяшкам». Діти, а вам сподобалися сьогодні ваші зачаровані Бабою Ягою-вихователі? (Відповіді дітей). Ось і чудово! Нехай ваші вихователі залишаються завжди такими добрими, веселими, іноді пустотливими.
Під веселу музику виходить Баба-Яга з підносом, на якому лежать порожні коробки від цукерок, замість яких натолкани камінці. (16)
Баба-Яга: Налітай! Налягає? (Роздає дітям камінці)
Пухлик: Ягуся, ми намагалися, веселилися від душі. А ти знову за своє! Недобре, недобре! Кажуть, добре те, що добре кінчається. А у нас що ж виходить?
Баба-Яга: Не можу я нічого вдіяти зі своєю шкідливою натурою. Просто біда!
Пухлик: Баба-Яга, а якщо ми тебе попросимо повернути нам частування? І скажем разом чарівні слова?
Баба-Яга: Що ж, спробуйте. Може, у вас що-небудь і вийде ...
Діти просять Бабу-Ягу, називаючи її ласкавими словами, вимовляють чарівні слова: «будь ласка», «будь добра» і т.д.
Баба-Яга: Ой-ой-ой! Що це зі мною? Куди це мене ніженьки несуть? (Рухається у напрямку до захован кошик із частуванням, знаходить його.)
От і стала я доброю, та щедрою. От ваші гостинці, пригощайтеся на здоров'я!
Пухлик: А я бажаю вам,діти, на весь рік сонячного настрою і обов'язково слухатися своїх вихователів!
Під музику Баба-Яга і Пухлик пригощають дітей солодощами.(17)
Музыка к празднику. http://files.mail.ru/MSS32R